Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NiuNieX | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany29.05.2006 @15:46:44 ostatnio na stronie31.07.2007 @22:37:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze183 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~chester666    16.03.2007 @22:36:22
co sie z tobą dzieje!? bo zaczne sie martwic:-D
~chester666    06.01.2007 @10:55:50
CO SIE Z TOBĄ DZIEJE?!
~chester666    03.10.2006 @15:03:49
a dziękuję bardzo! teraz czekam na twoje nowe prace
~CandyKiller    09.09.2006 @16:00:19
kolory? przeciez to czarno biale jest?
~Karvin    25.08.2006 @17:52:44
dzięki za komentarz
~alifor    24.08.2006 @15:27:16
za ocene PODZIEKOWAŁA
~CandyKiller    24.08.2006 @04:03:10
a ja ? no ja przebijam cialo wiec igly mam zawsze w pogotowiu pozdrawiam
+zbiju    24.08.2006 @00:44:56
nie musi pasowac wystarczy, ze mi sie podoba mam ten avatar juz ponad 4 lata i jeszcze mi sie nie znudzil :D
+zbiju    24.08.2006 @00:03:19
bo to kobiecie oko jest :D
~NiuNieX    17.08.2006 @18:24:21
coś nie mam werwy.
~CandyKiller    17.08.2006 @18:21:16
aa po co Ci taka igla w domu?ja mialam dwie akurat ale nie moglam drugiej znalezc wiec zostaloz jedna zrobione foto
~UrbaaN    29.07.2006 @14:33:46
oh jaka zazdrrroooosna ...
~chester666    28.07.2006 @08:20:11
na prace innych? wierz mi że prace niektórych mogą się schować przy twoich... twoje są świetnie wykonane i mają jeszcze podstawe: doskonałe pomysły. a to już ma mało która praca
~chester666    27.07.2006 @15:06:09
powinnaś byc czesciej na digart... jesteś rzadko i niebawem będę zmuszony przerzucić się na ggggggggggggggadu
~AgnieszkaRzonca    26.07.2006 @18:36:54
Ty im tak pozwalasz na taką pornografie na Twoim profilu? Mowie o tych z dolu
~chester666    25.07.2006 @22:41:14
krystianku! kurczę aż mi się cieplutko zrobiło! mmmm dobranoc
~chester666    25.07.2006 @22:36:58
zostałem kochanym urbankiem hehe hehhehe hahahah mów mi poprostu krystian albo chester... sasasa "urbanku" buahahahah
~chester666    25.07.2006 @22:26:36
pocieszyłaś mnieee.... dzięki...
p.s. może by tak skończyć z tym sexem?! wykończysz biednego urbaana
~UrbaaN    25.07.2006 @22:24:54
jo

mmm....
wrr...:P
~chester666    25.07.2006 @22:21:01
18 . staruch ze mnie, nie?
~chester666    25.07.2006 @22:17:15
zwykłe takie??? eee tam... ładniutkie takie
~UrbaaN    25.07.2006 @22:16:18
a mówiłaś że sexu nie będzie dzisiaj :D
~chester666    25.07.2006 @15:05:19
kotecek ma fajne oczęta... może tylko troszke je przyciemniłem, fajne profilowe
~UrbaaN    25.07.2006 @14:33:51
dzięki
mua
moja Ty koffanie
~chester666    12.07.2006 @09:10:01
dzięki za odwiedziny... ale dalej czekam na twoje prace
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt